Často kladené otázky

 
 
Úvod > Často kladené otázky
 

Často kladené otázky

1. Ako si objednať tovar?

1.1 Vyberte si tovar
V katalógu produktov si vyberte tovar, ktorý sa Vám páči. Po kliknutí na vybraný tovar sa Vám zobrazia podrobné informácie o produkte.

1.2 Detail o produkte
Detail produktu obsahuje informácie o zložení, rozmeroch, dodaciu lehoty, veľkosť príp. farebný variant produktu.
Keď vám produkt vyhovuje, kliknite na tlačidlo Pridať do košíka. Tovar tým len nezáväzne vložíte do košíka a kedykoľvek neskôr ho môžete z košíka odstrániť.

1.3 Výber farebnej variácie / veľkosti
V prípade, že produkt obsahuje viacero farebných variácií alebo veľkostí, kliknutím na obrázok si môžete obrázok zväčšiť a dalsim kliknutím si prezriete viaceré fotografie tovaru a poprípade aj farebných variácií.

1.4 Košík
Po pridaní produktu do košíka Vám systém automaticky zobrazí obsah košíka na pravej strane stránky. Po kliknutí na tlačidlo Prejsť do košíka Vás systém automaticky nasmeruje do nákupného košíka. V košíku je prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do neho vložili. Každý kus tovaru je na samostatnom riadku. Je možné zmeniť množstvo produktov jedného druhu alebo produkt kliknutím na tlačidl Odobrať z košíky odstránite.
Ak chcete pridať do košíka ďalší produkt, pokračujte podľa bodov 1 až 4.
V opačnom prípade si vyberte druh platby a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.

1.5 Potvrdenie objednávky
Systém vám ponúkne dve možnosti:
1. nákup s prihlásením
2. nákup bez prihlásenia

1.5.1 Nákup s prihlásením
Ak už máte vlastné konto v internetovom obchode www.stefany.sk, stačí v kliknúť na tlačidlo Odoslanie objednávky.

1.5.2 Nákup bez prihlásenia
Ak ešte nie ste na stránke www.stefany.sk registrovaný/á, vyplňte všetky údaje potrebné pre doručenie tovaru a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.

1.6 Prehľad objednávok
Po potvrdení objednávok sa automaticky všetky Vaše objednávky ukladajú do sekcie História objednávok.
Táto sekcia obsahuje detail všetchých vašich doteraz zrealizovaných objednaávok.

Tovar si môžete vložiť do košíka aj pokiaľ nieste na našom obchode registrovaný. Po vložení všetkeho tovaru ktorý si chcete zakúpiť stlačte tlačítko "ZAPLATIŤ" . Pokiaľ ešte nieste našim zákazníkom budete sa musieť zaregistrovať - nebojte sa Váš nákup zostane aj počas registrácie v košíku. Po úspešnom vyplnení objednávky dostanete do Vašej e-mail schránky potvrdzovací e-mail o tom, že ste si u nás objednali tovar.

Ak máte akékoľvek problémy s objednávkou, tovar si môžete objednať aj telefonicky na našej zákazníckej linke prípadne e-mailom.


2. Aká je výška poštovného a kto ho hradí?

2.1 Dobierka

PREVEZMEM = ZAPLATÍM

Tovar si objednáte a zaplatíte v hotovosti pri prevzatí balíka kuriérovi GLS.

Objednávka v rámci SR: poštovné a balné: 3,99 EUR.

Objednávka v rámci ČR: poštovné a balné 5,99 EUR.

V prípade, že si zákaznik tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na účet.

2.2 Bankový prevod

Tovar si objednáte a my vám zašleme predfaktúru s potrebnými údajmi pre realizáciu platby. Tovar bude odoslaný po prijatí úhrady na náš bankový účet v stanovenej lehote. O odoslaní Vás informujeme e-mailom.

Objednávka v rámci SR: poštovné a balné: 3,99 EUR.

Objednávka v rámci ČR: poštovné a balné 5,99 EUR.

V prípade úhrady prostredníctvom bankového prevodu, prosíme Vás platbu realizovať do 3 pracovných dní. Pri platbe prevodom sa tovar odosiela až po Vašej úhrade.
 

3. Ako sa uhrádza cena za tovar?

Cena za tovar sa uhrádza buď formou dobierky (t.j. uhradíte ju kuriérovi pri prevzatí zásielky) alebo bezhotovostne, čiže bankovým prevodom na účet, podklady k platbe Vám budú po zadaní objednávky odoslané na Váš účet. Platbu je potrebné uhradiť do 3 pracovných dní odo dňa zadania objednávky. Do variabilného symbolu je potrebné uviesť číslo objednávky.

 
4. Do koľkých dní môžem očakávať tovar?

Tovar je doručovaný v rozpätí 24 hodín až 6 týždňov odo dňa objednávky podľa druhu tovaru.
V deň expedície dostanete e-mailové avízo to tom, že Vaša zásielka bola expedovaná. Tovar odosielame prostredníctvom kuirérskej spoločnosti GLS.

 
5. Čo sa stane v prípade, ak nebudem doma a nebudem môcť prevziať tovar?

V deň doručenia zásielky Vás bude telefonicky kontaktovať kuriér GLS a dohodnete sa na termíne doručenia.

6. Čo sa stane v prípade, ak odmietnem prevziať objednaný tovar?

Objednávka je záväzná a neprevzatie zásielky bez upovedomenia našej spoločnosti máme právo podľa naších obchodných podmienok sankcionovať pokutou vo výške 15,-€, min. vo výške poštovného.

7. Ako možem tovar vrátiť alebo vymeniť? 

Na vrátenie tovaru Vám dávame k dispozícii až 30 dní od doručenia zásielky. Ak tovar nesplní Vaše očakávania, zašlite ho spolu "Výmenným / reklamačným formulárom" na našu adresu.

POSTUP:

1.) Tovar v pôvodnom obale bezpečne zabaľte.

2.) Priložte "Výmenný / reklamačný formulár", ktorý je možné stiahnuť si tu: doc, pdf.

3.) Tovar zašlite v lehote 30 dní od doručenia zásielky.

4.) Zásielku odošlite ako doporučenú listovú zásielku.

5.) Adresa pre doručenie :

Stefany, s.r.o.

Hraničná 667/8

058 01  Poprad

Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

Suma, ktorá Vám bude vrátená nezahŕňa výšku už zaplateného poštovného.

Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.

Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť sumu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak bežne vybavujeme vrátenie platieb v dobe kratšej ako 15 dní prevodom na váš bankový účet.

9. Aká je záručná doba na tovar ?

Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a začína plynúť dňom dodania tovaru. Na záruku sa nevzťahuje bežné opotrebenie tovaru.